עוגיות מקרון, שילובים וטעמים

עוגיות מקרון, שילובים וטעמים

נובמבר 7, 2021 Off By Hannah

מקרון הם כנראה אחד הקינוחים האהובים עליי. אני עושה אותם כל הזמן. עם זאת, לא הייתי משתמש בהם לעוגות ומאפים, אלא אם כן זה היה עוגת שקדים שוקולד או עוגה יפה, עדינה שנועדה רק כמתנה, ולא לאכילה! אם מעולם לא בישלתם עם משחת שקדים (ואני עדיין לא עשיתי את החבר שלי שמח על כך) תגלו שזה מאוד שימושי בכל מיני מתכונים. ניתן להשתמש בו בדרכים רבות כדי להביא את המרקחת הטעימה הזו בחיים, וזה קל להכנה.

קודם כל, יש כמה מתכונים בחוץ שפשוט דורשים מקרון ”לבן”. לפינוק טעים באמת, אתה יכול לנסות אחד מהמתכונים ”מקרון חמאה” האלה. המתכון הזה משתמש במתכון מסורתי, אבל שיניתי אותו קצת – לבישול קל יותר, פחות בלגן ומהומה, ולהפוך אותו לקצת יותר ”ירוק” (לדעתי). אפשר להחליף סוכר חום בלבן. ואל תדאגו אם במקרה יש לכם גם קצת סוכר לבן ומסוכך – זה עדיין יוסיף טעם עדין למקרון שלכם. בשביל המתכון, השתמשתי בספלנדה.

”מקרון אפוי” הוא מתכון מעולה נוסף לעוגיות ועוגות המצריך משחת שקדים. למרות שהמתכונים דומים, ניסיתי שיטה אחרת. אפיתי את העוגיות והעוגות במיקרוגל. זה ייצר עוגיות קטנות ופריכות עם מבנה פירורים טבעי נחמד למראה, מושלם לחיתוך לסיבובים עבור כריכים או נשיכות.

עקבתי אחר אותו מתכון ל ”מקרון אפוי”, מחליף משחת שקדים לא מסולפת ללבן. אפיתי את העוגיות בעזרת מחבתות אלומיניום ונייר אלומיניום כדי לאטום את הטעמים. לאחר אפיית העוגיות, אני חותך אותם עם חותך עוגיות. אחרי שהם התקררו, כיסיתי אותם בנייר אלומיניום כדי לסיים לאפות.

מתכון מקרון איטלקי גדול נוסף הוא ”פיורנטינה”, שנמכר גם הוא תחת מספר שמות אחרים. המרכיבים דומים, אך הטעם הנובע מכך שונה: חלקים שווים ממותקים בחלב וחמאה, בנוסף לשומר מיובש אופציונלי. הרבה חובבי בישול ממליצים על פיורנטינה מקרון. מתכון זה מייצר מקרון גדול, רך וחלול. המילוי המסורתי זהה ל ”מקרון אפוי” המתואר לעיל. אפשר להחליף חמאה בשומן חזיר או בשמן צמחי.

לגרסה מתוקה טעימה ומפנקת של מקרון קוקוס, קיצור תחליף או חמאה עם דבש. לשלב כמויות שוות של חלב מעובה ממותק עם דבש בקערה. מערבבים כדי לשלב. שימו את התערובת קצרת הדבש בתבנית שלכם ואפו בתנור חם. אפשר להתקרר בתנור, ואז לעבור למתלה קירור. מקום במכולה אטומה.

אפשר להוסיף אגוז מוסקט או לערבב אותו עם המרכיבים כדי להכין מקרון. מתכון טעים נוסף ל ”מקרוני וגבינה” דורש כמויות שוות של מיונז ופלפל קצוץ. לערבב כפית של כל אחד יחד, ולפזר מעל החלק העליון של חצי של עוגייה. תן לעוגיות להתייבש לגמרי לפני שתחתוך אותן עם חותך עוגיות.

שילוב טעים נוסף לעוגיות האלה הוא לשלב אננס ופטל במיקרוגל. לחמם את האננס והפטל במנות 3, מערבבים מדי פעם, עד שהם חלקים. כבה את המיקרוגל. אפשר לתערובת לעמוד כעשר שניות, ואז לחלק אותה בין שתי קערות ולחמם את שתיהן עד שהסוכר ימיס. השתמש בחותך עוגיות, או במעבד מזון כדי לעצב את העוגיות לעיגולים. חנות במכולה אטומה.

פרטים נוספים: מקרונים – המזווה המתוק