מוצרי האפייה העיקריים שנמצאים בשימוש במטבח

מוצרי האפייה העיקריים שנמצאים בשימוש במטבח

נובמבר 7, 2021 Off By Hannah

בשל המשבר הפיננסי העולמי הנוכחי, חברות רבות בוחנות דרכים להפחתת עלויות הייצור שלהן והדרך הטובה ביותר עבורן לעשות זאת היא על ידי צמצום השימוש בחומרי גלם לא קונבנציונליים כגון סוכר, קקאו וחמאה. העלות הגבוהה של מוצרי בנקאות מסורתיים כגון סוכר, חסרונות וקמח עולה בהתמדה. הפרעות בשרשרת האספקה הנגרמות עקב תנודות מטבע גורמות גם למחסור בלתי צפוי במרכיבי המאפייה המועדפים. אופים מחפשים עכשיו מוצרים חדשים שמגבירים את הייצור ושומרים על שליטה בעלויות כדי להוריד את מחירי המזון.

החידוש האחרון כולל שימוש באבקת מרכיבים במקום קמח במוצרי אפייה כמו עוגות ועוגיות. מרכיבי האבקה החדשים זמינים בלוח או בצורת אבקה. הם מעורבבים עם קמח רגיל ממש לפני שהם בשימוש. מרכיבי האבקה החדשים יכולים להיות משולבים עם מרכיבי קמח רגילים כדי ליצור מוצר בעל תכולה תזונתית גבוהה יותר מאשר מאפים רגילים העשויים מקמח.

חלפו הימים שבהם לאופים הביתיים היו רק עוגות לבנות או צהובות ועוגיות להציע. לחנויות מיוחדות יש כיום גרסאות מיוחדות של כל סוגי מוצרי המזון, המוכנים להגשה. בין אם אתה רוצה ללכת על עוגת תות למסיבת יום ההולדת של בתך או עוגות קפה לארוחת הצהריים של העובדים שלך, יש לך אפשרויות אם אתה מוכן להשקיע בהם.

פריטים תוצרת בית או כאלה הזמינים בקלות בחנות המקומית הם בדרך כלל יקרים. נוסף על כך, אם אתה רוצה להגיש מתכונים עם שוקולד, אתה צריך מרכיבים מיוחדים. אתה לא יכול להשתמש בקמח רגיל וסוכר על מתכונים מבוססי שוקולד. הפתרון היחיד לאופים ביתיים עם אפייה ללא גלוטן הוא להשתמש בקמח סויה או קמח אורז במקום.

אתגר נוסף למי שלא יכול לסבול מזון ללא גלוטן הוא שימוש בקמח רגיל. לא ניתן להשתמש בקמח במוצרי אפייה רבים משום שהוא מוביל להיווצרות גלוטן. קמח יכול גם לסתום את מכולות האוויר הצמודות שבו אתה לאפות מוצרים. קמח רגיל לא יעבוד כי הוא שומר על לחות. למרות שחלק מהחברות מספקות קמח חלופי למי שלא יכול לסבול חיטה וגלוטן, אין באמת תחליף. מרכיבים אלה כוללים קורנפלור, מסטיק קסנתון ואבקת חלבון.

אבקת אפייה יכולה לשמש לייצור מגוון מוצרי אפייה. אבקת אפייה היא בעצם קמח מעורב עם מים, שמן, ואבקת אפייה. הדבר מעורבב עם מרכיבים אחרים ליצירת עוגות ומאפים. אבקת אפייה עלולה לגרום לריח רע בבית, מה שעלול לגרום לאנשים לחלות.

ניתן להימנע מריחות אלה על ידי שימוש במוצרי אפייה לא ממותקים כגון סודה לשתייה. מוצר אפייה זה הוא זול וניתן להשתמש בו במקום קמח. עוד מוצר טוב לאפייה ביתית הוא חומץ. אפשר להכין ריבת טעימות נהדרת על ידי ערבוב מים, חומץ ודבש בתוך לוע.

יש אנשים רגישים לחומצות כגון חומץ. הם תמיד חייבים להשתמש במוצרי אפייה נייטרליים בכל פעם שהם אופים בבית. למרות שזה עשוי להיות קצת יותר יקר מאשר סודה לשתייה, זה בוודאי יחזיק יותר זמן ממוצרי האפייה המזיקים האלה. בנוסף לכך, יהיה לך נוח להכין ארוחות ביתיות למשפחתך מבלי שתצטרך לחשוש ממה שעלול לקרות למאפים שלך אם אינך משתמש במתכונים הנכונים.

אתה חייב להשתמש במתכונים הנכונים עבור הקמח ואבקת האפייה שלך. שלושת המרכיבים הללו חיוניים לאפיית עוגות, עוגיות, פשטידות ומאפים אחרים. המרכיבים האלה יגרמו למאפים שלך להיות טעימים. רק תיזהר עם כמות המים, השמן, או שניהם שמשתמשים במתכון שלך.

מאפים ועוגות נאפים בתנור חם, ואחרים נאפים בטמפרטורת החדר. אם תבחר לאפות בתנור החם, תצטרך להשתמש ביותר שמן כדי להבטיח שהלחם יעלה כראוי. תצטרך גם להשתמש ביותר קמח אם אתה אופה בתנור חם. תנור חם דורש עלייה מהירה יותר. עם זאת, אם אתה בוחר לאפות בתנור הקר, אתה יכול להפחית את כמות השמן בשימוש או פשוט לא להוסיף שמן בכלל כדי להשיג את המרקם והטעם המתאימים. אפשר להשתמש בשילוב של שניהם בהכנת עוגות.

מוצר אפייה חשוב נוסף שהוא חיוני במטבח הוא סודה לשתייה. סודה לשתייה משמשת כדי להוסיף לחות למרכיבים כדי שלא יתייבשו. סודה לשתייה עוזרת למרכיבים להישאר יחד ומשמשת כחומר משאיר אור. הואיל וסודה לשתייה משופשפת ועלולה לפגוע במרכיבים, יש להשתמש בה רק במאכלים המוכנים או המבושלים מראש כגון מחיות ורטבים .

פרטים נוספים: מוצרי אפייה – בטבט