להכין פורל מעושן בדרכים שלא ידעת קיימים

להכין פורל מעושן בדרכים שלא ידעת קיימים

ינואר 25, 2022 Off By Hannah

פורל מעושן ניתן ליהנות עם צד של חסה ירוקה. אפשר גם לעדן את הדגים במלח, בפלפל ולהגיש אותם על לחם צלוי. עם זאת, אתה לא צריך לאכול את הדג המעושן באופן מיידי. אתה יכול לצנן אותו במשך כמה שעות ואז לחמם אותו מחדש בתנור. זה טעים גם חם וגם קר. אפשר לאכול אותו באותה צורה כמו דג רגיל.

טרוטה מעושנת יכולה גם לבוא עם רוטב מעושן על בסיס חזרת. טרוטה מעושנת יכולה להיות מוגשת עם קרוסטיני, קרקרים או ירקות אחרים. אתה יכול גם להגיש שאריות דגים מעושנים עם מנה צדדית של ירקות. עדיף לצרוך אותו תוך שבוע. ניתן להוסיף קרם פלפל או שבבי פאנל כדי לתת לו בעיטה נוספת.

אפשר לקנות טרוטה מעושנת בכל מכולת. לאחר הבאת הטרוטה, אתה יכול לתלות אותו לייבוש במקומות קרירים ויבשים. אז אתה צריך לעשן אותו בסביבות 90 דקות. אתה יכול לפזר את הדג עם פלפל טרי סדוק אם אתה מתכנן לאכול אותו מיד. עדיף שהדגים יישמרו במקרר לפחות שעתיים לפני שאתם צורכים אותם. זה ימנע מהם להיות רטובים.

ראשית, לייבש את הטרוטה ולאחר מכן ללח אותו לילה. ברגע שהדג מוברח, ניתן לעשן אותו במשך שלוש עד ארבע שעות. אם אין לך מעשן, אתה יכול למקם אותו במקום מגניב כדי למנוע ממנו להתייבש. אפשר גם למקם את הדגים המעושנים במקום קר ויבש. אחרי הטיגון, אתה יכול לשים אותו במקרר.

השלב הבא הוא להשרות טרוטה. לערבב יחד פפריקה, סוכר חום ולהשרות את הדג בין ארבע לשש שעות. לאחר מכן, להגיש אותו עם ירקות טריים חתוכים וקרקרים. אפשר לאכול אותו על בייגל, טוסט או קרקרים. הטרוטה המעושנת היא בחירה מצוינת לארוחת צהריים או לארוחת ערב. הדג המעושן יהיה טעים. אם אתה מעריץ של דגים מעושנים, זה יהיה חטיף נהדר.

אם אתה מעדיף את הטרוטה המעושנת שלך, עדיף להכין אותה מראש. אם אתה רוצה להגיש אותו קר, לוודא שאתה בודק את הטמפרטורה של הדג לפני לשים אותו על המעשן. ניתן להגיש לדגים המעושנים גם ירקות טריים פרוסים ולחם קלוי. הדג צריך להיות מוחזק במקרר לפחות 30 דקות. טרוטה בגריל זה טעים.

פורל מעושן הוא מתאבן נהדר, בין אם אתה מעדיף פרוס או מצונן. אתה יכול לשלב אותו עם גבינת שמנת או קצת טבסקו לשמש כמתאבן. זו ארוחה בריאה וטעימה לקיץ. יש הרבה וריאציות של טרוטה מעושנת. אתה יכול לשלב אותו כדי ליצור ארוחה מקורית באמת. זה יהיה להיט ענק עם כל קהל.

אתה יכול להגיש אותו עם תפוחים פרוסים. ליווי אחר יכול לכלול ארוגולה או רדיקיו. הטרוטה המעושנת הפופולרית ביותר מוגשת עם מיונז שמיר. אם אתה רוצה להגיש אותו עם צד של פרי הדר, אתה יכול לצרף אותו עם ירקות מעושנים. טרוטה בגריל עושה מתאבן נהדר. ניתן גם לזווג אותו היטב עם סלמון בגריל. אתה יכול גם לעשות את זה עם פירות וירקות.

אתה יכול לבחור את הטרוטה שלך עם סלט צדדי, או עם ירקות קלויים. זהו מאכל רב תכליתי שיהיה לו טעם נהדר עם כל ארוחה. אתה יכול גם ללחות אותו אם אין לך את הזמן או הרצון לבשל אותו. טרוטה מעושנת יכולה להיות מוכנה בעזרת מעשן חם או מעשן קר.

תבלינים יכולים לשפר את הטעם של צלחות דגים. לדוגמה, אתה יכול להוסיף תבלינים ועשבי תיבול כדי לתבל את הטעם. לאחר מכן, להוסיף כמה טיפות יין ותיבול. הסלמון מוכן לשלב הבא. להכין את הדגים מראש זה רעיון טוב. אם יש לך זמן, הדג צריך להיות קר במשך כמה שעות. יש לשמור את הטרוטה במיכל אטום אם היא הוקפאה.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://www.sarfati.co.il/product/%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9C-%D7%A9%D7%9C%D7%9D-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%9F